Soru-Cevap
Kafein
University College London uzmanları, kolalı içecekler, kahve, çay ve çikolatada bol miktarda bulunan kafein ve teofilin maddelerinin, çeşitli hücrelerin çalışmalarında rol oynayan anahtar enzimin aktivitesini engelleyebildiğini belirlemişler. Efendimiz bilim adamlarının bu çalışmasını bizim için değerlendirir misiniz ?
25.08.2002 tarihinde Denizli'den Kemal Uzun tarafından sorulmuştur

